למה לפדל
אם לא
חייבים?

טורבו ריידר, מובילים באופניים חשמליים, קורקינטים חשמליים, אופניים חשמליים מתקפלים וגם ציוד נלווה לאופניים כגון קסדות, מנעולים ומוצרי בטיחות.

אופניים חשמליים

כל מה שחיפשתם על אופניים חשמליים במקום אחד

קורקינטים חשמליים

כל מה שצריך לדעת לפני שקונים קורקינט חשמלי וכלים מומלצים

אביזרים משלימים

סוללות לאופניים חשמליים וקורקינטים, קסדות, מנעולים ועוד

דגמים מובילים

Colt48

דגם מיוחד של חברת גרין בייק שקיבל גם את התקן של מכון התקנים. האופניים החשמליים הטובים ביותר למי שמחפש נסיעות ספורטיביות, מהירות ועם ביצועים מצויינים על הכביש.
דגם ה COLT כולל סוללה הממוקמת בתוך השלדה, מוגנת ומאובטחת, מנוע חזק במיוחוד של 48V שמספק טווח ארוך וחיי מנוע ארוכים.

TIGER

אופני טייגר הם אופניים חשמליים מבית שיקו. הדגם כולל 4 בולמי זעזועים שמעניקים נסיעה חלקה ונוחה, גלגלי מגנזיום, מנעול המשולב בתוך השלדה וגם מערכת אבזורים שמשדרגת את החוויה כמו מערכת איתותים וצג דיגיטלי משוכלל ועמיד למים המציג את נתוני הנסיעה בזמן הרכיבה.

TORO

עוד אופניים חשמליים מתקפלים מבית גרין בייק. 
דגם ה TORO כולל צמיגים רחבים של 20 אינץ', סוללה נשלפת של 36 או 48 וולט, בולם זעזועים המשולב בתוך הכסא ושלדת אלומיניום קלה במיוחד.
מגיע במגוון צבעים ומותאם לנשיאת משקל של עד 110 ק"ג.

 

DRAGON

דגם הדרגון הוא אופניים חשמליים מתקפלים מבית שיקו, המגיעים עם שלדת אלומיניום תועפתי, סוללה נשלפת כולל כלי לסוללה מבית סמסונג, גלגלים בקוטר 20 אינץ', סוללת 36 או 48 וולט וכידון מחוזק.
מגיעים במגוון צבעים, מתאימים לאדם אחד במשקל של עד 75 ק"ג וכבונוס כוללים גם תאורה קדמית ואחורית לנסיעה בטוחה.

טורבו ריידר | מובילים את האופניים החשמליים כנושאי הגדל של המהפכה הירוקה

טורבו ריידר הוקמה על מנת לספק לרוכב הישראלי את הכלים החשמליים, בין אם אופניים חשמליים או קורקינטים חשמליים, הטובים, הבטוחים והמובילים ביותר. 

כיום כשמפת המפקקים והעומס בכבישים בישראל הולך ומחריף משנה לשנה ועבור רבים המתגוררים ועובדים בעיר, החזקת רכב היא דבר יקר ומיותר, אופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים הם הפתרון האידיאלי להתניידות קלה ויעילה.
אנו שמים דגש רב על כלים חשמליים בטוחים, בעלי תקן ואישורי בטיחות. בנוסף, תוכלו למצוא אצלינו מידע רב על מוצרי בטיחות משלימים לאופניים חשמליים וכללי זהירות לנסיעה בכלים חשמליים שישמרו על כולנו בטוחים.

צוות טורבו ריידר ישמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה או התייעצות לבחירת הכלי החשמלי המתאים ביותר עבורכם.