thebike.co.il

פורום אופניים

מנהלי הפורום:
גיל שמאי
גיל שמאי
גיל שמאי הינו מכנאופן בעל ותק של 15 שנים
הודעות רלוונטיות מהפורום:
ייעוץ לפני קניה
26/01/2024 17:51 מתלבט בין ג'יאנט טאלון 0 לבין סקוט סקייל 980 בעיקר רכיבה בעיר ופה ושם סינ
סדק בשלדת ברזל של תלת אופן חשמלי
07/05/2023 19:05 שלום רב, יש לי תלת אופן חשמלי, ויש לו שני סדקים בשלדה, סמוך לגלגלים האחוריי
סדק בשלדת ברזל של תלת אופן חשמלי
07/05/2023 19:06 שלום רב, יש לי תלת אופן חשמלי, ויש לו שני סדקים בשלדה, סמוך לגלגלים האחוריי
טיפול באופניים ישנות - שהיו במחסן
21/04/2023 15:29 שלום כולם :) קבלתי במתנה אופניים 26 אינץ שיכוך מלא ישנות של חברת מוכרת (לא
כניסה לפורום

הקלד את שאלתך בתיבה למטה ולחץ שלח



תחום השאלה:

השאלות והתשובות האחרונות בנושא

יש לי אופניים חשמליות ואני צריך לחדש בשבילן מספר אביזרים, כגון סוללה. המחיר הנדרש עבורם בארץ הוא די גבוה, האם כדאי להזמין אביזרים לאופניים דרך אתרי אינטרנט מחו"ל? 19/08/2014
לפני שאתה משווה את המחיר עצמו, קח בחשבון כמה פרטים. ראשית, אביזרים לאופניים ובמיוחד אביזרים כגון סוללה חשמלית, כדאי שתהיה עליהם אחריות בזמן הקנייה. אם חלילה קורית תקלה בסוללה, עלות השליחה שלה..
האם יש אופניים חשמליות שיש בהן כח לסחוב אותי (90 ק״ג) ילדתי בת 5 בירושלים? (עליות..). והאם יש כיסאות נשיאה לילדים ייעודיים לאופניים חשמליות? 01/05/2014
שלום רב ניתן למצוא בחנויות מובילות אופניים חשמליות במשקלים שונים כולל משקלים שיכולים לסחוב תשעים ק"ג ויותר. בחנויות ניתן למצוא גם כיסאות נשיאה לילדים
האם יש להתאים נעלי רכיבה לפדלים או האם כל סוג נעליים מתאימות לכל סוגי הפדלים? 31/01/2014
בעיקרון כל נעלי רכיבה מתאימות לפדליים, כאשר ההבדלים הם בין סוגי הנעליים, יש נעליים שמתאימות לאופני שטח ויש נעליים שמתאימות לאופני כביש. על כן אין צורך להתאים את הנעלים לפדליים אלא לסוג האופניים בהם..
רציתי לקבל המלצות על ציוד בטיחות לאופניים, עם דגש על קסדות רכיבה. 31/01/2014
ציוד בטיחות לאופניים כולל מגוון עזרים, אולם לבקשת השואל נתמקד בכסדות אופניים מדובר אולי על הפריט החשוב ביותר בכל ארסנל ציוד לאופניים, ולכן חשוב לא לחסוך דווקא בפריט זול יחסית זה. ראשית, חשוב מאוד..
שלום, רציתי להבין האם התקנה של פדל נעליים תשפר בצורה משמעותית את רכיבת הכביש שלי, ומה העלות של כל הסיפור (כולל הנעל כמובן). 31/01/2014
נעלי רכיבה הפכו להיות חלק אינטגרלי (בוודאי של רכיבת כביש, אבל אפילו של רכיבת שטח) מכמה סיבות. העיקרית (מלבד הנוחות והתפתחות טכנולוגייה מתאימה ובטוחה)- התאמה טובה יותר לביומכניקה של גוף האדם. ללא..
האם תוכלו להמליץ על שעון שמודד מרחקים וקלוריות בזמן הרכיבה? 07/12/2013
ישנם מספר שעונים מאוד נפוצים בתחום, חברת סיגמא נחשבת לחברה מובילה בתחום, יש לה שורה של שעונים (מקולקציית GARMIN) אשר כוללים GPS, חיישן דופק, מד מרחק, בדיקת גובה, מהירות, וכן פונקציות של מאמן אישי..
רציתי לדעת האם אפשר להשתמש בכל רצועת דופק למכשירי ניתור מאמץ המורכבים על אופניים (כמו לדוגמא הדגם החדש של פולאר)? 02/11/2013
בעיקרון הטכנולוגיה המקובלת ביותר כיום לניתור דופק בזמן מאמץ ממשיכה להיות מבוססת על מדידה חשמלית ושידור אלחוטי. המדידה נעשית באמצעות שינויי מתח, כפי שהם נמדדים ברצועת חזה. רצועת החזה אולי לא הכי נוחה..
 היי, אני ממש מתחיל להתנסות ברכיבת שטח, והשאלה שלי האם כדאי להשקיע כבר עכשיו בזנב צף? תודה, ניר. 11/08/2013
שלום ניר. כדברי הפתגם "האויב הגרוע ביותר של הטוב הוא המצויין", לעניות דעתי ההשקעה הנוספת של הכפלת עלות השלדה (ובעצם לא פחות מ2-5 אלף ש"ח) שתדרוש הכללת זנב צף לא משתלמת בשלב הרכיבה בו..
עקב מכת הגניבות בעיר החלטתי לחפש מנעולים מתאימים לאופניים, איזה מנעול מנעול מומלץ וכמה הוא יכול לעלות לי? 21/03/2013
המנעול המומלץ ביותר הוא מנעול פרסה, מאחר והוא המנעול שהכי קשה לחתוך עם מספריים. מחירם נע בין 140-180 שקל, תלוי באורך. במידה ואתה חושש מגניבות (ובצדק) ניתן לרכוש אזעקה לאופניים וכן אל תשכח לקחת איתך את..
אילו מיסים משלמים יבואני אופניים לישראל? 29/12/2012
אופניים לא נחשבים כפריט מותרות או פריט בעל הוראות מיסוי מיוחדות. מסיבה זו אופן המיסוי של יבואני אופניים דומה למיסוי של יבואני בגדים, אלקטרוניקה וכו': בתמורה לפטור ממע"מ במדינת המקור (במידה..
איזה אחריות וביטוח עלי לדרוש בזמן השכרת אופניים? 29/12/2012
היות ובמקרים רבים השכרת אופניים נעשית על דגמים יקרים יחסית, חשוב מאוד לוודא תנאי אחריות מקיפה וביטוח משלים לכל פגיעה ברכוש או בנפש כאשר מבצעים עסקת השכרת אופניים. לגבי הרכוש: וודאו כי כל הנזק..
האם מומלץ לקנות אצל חנויות אופניים מכוונת באינטרנט, ומה הם תנאי האספקה? 29/12/2012
חנויות אופניים מקוונת באינטרנט מציעות תכונה אחת חשובה: מבחר עצום. בדרך כלל חנויות אופניים כאלה מציעות אופניים גם מחירים נמוכים יותר, אולם בקיזוז עלויות ההובלה ומכס (במידה ומדובר על חנויות אופניים..
תוכן מומלץ
Copyright © 2024 thebike.co.il כל הזכויות שמורות
אתר אופניים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום אופניים
מחפשים חנויות אופניים ליד הבית? מלאו את הטופס לקבלת פרטים
אנחנו עובדים עם חנויות אופניים האמינות והמקצועיות בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!